Maatschappelijk jaarverslag 2023

Wij willen onze bewoners goed laten wonen. Dat doen we door het bouwen, beheren en verhuren van woningen. Maar nog veel meer door het leveren van een maatschappelijke bijdrage. Want prettig wonen is meer dan een dak boven je hoofd. Zo zijn wij van betekenis voor onze huurders én onze partners! In ons maatschappelijk jaarverslag blikken we terug op een jaar met mooie ontmoetingen en resultaten.

Samen dichtbij

Over onze bewoners en buurten

In contact

Over onze dienstverlening

Persoonlijk contact

Leystromen vindt het belangrijk om goed bereikbaar te zijn voor klanten. Daarom zijn we ook ‘live’ te vinden in de grotere gemeenten in ons werkgebied. In Goirle en Oisterwijk zijn we elke donderdag op vaste tijdstippen te bezoeken.

Groen doen

Over onze duurzaamheid

Nationale Klimaatweek

In de Nationale Klimaatweek organiseerden we een prijsvraag. Er waren groene prijzen te winnen: een drinkbak voor vogeltjes, twee grondspots op zonne-energie en een regenton van 100 liter. Onze eigen René bracht de prijzen rond én installeerde de regenton.

René denkt mee

Sommige klussen in huis lijken ingewikkeld. Maar onze collega René helpt graag! Hij laat met handige video’s zien hoe u verschillende klussen zelf kunt aanpakken, bijvoorbeeld behangen of de muur verven. Op onze website vindt u nog veel meer klusvideo’s.

Hoe zit het? Zo zit het!

Op Facebook daagden we u uit met de rubriek Zo zit het! om na te denken over allerlei zaken die te maken hebben huren, duurzaamheid enzovoorts. Zo stellen we de ene dag een vraag; Hoe kunt u het beste uw woning koel houden? De dag erna volgt dan het antwoord.

Dichtbij (t)huis

Over onze woningen