Inloggen

Klacht of melding

Bent u ergens niet tevreden over? Laat het ons dan weten!

Niet iedere klacht is hetzelfde. Een klacht over geluidsoverlast een ander soort klacht dan een klacht over een klemmende deur. Het kan ook zijn dat u niet tevreden bent over hoe wij als organisatie handelen. Laat ons weten wat voor soort klacht u heeft. Wij helpen u graag verder!

Het is belangrijk dat u prettig woont

Ik wil iets in of aan mijn woning laten repareren

Klemt een deur in uw woning, lekt een kraan of is er iets kapot gegaan? Dan is dit geen klacht maar een reparatieverzoek.  Klik hier om een reparatieverzoek te doen.

Ik wil overlast of problemen in de leefomgeving melden

Ervaart u overlast van uw buren of problemen in de woonomgeving? Dat is heel vervelend! Dit kan verschillende oorzaken hebben. Ga altijd eerst in gesprek met uw buren of degene die problemen veroorzaakt. Helpt dat niet, meldt de overlast of problemen dan bij ons met het meldingsformulier.

 

Ik heb een klacht over de huuraanpassing

Bent u het niet eens met de jaarlijkse huuraanpassing? Dan kunt u bezwaar maken. U moet daarvoor wel voldoen aan  bepaalde voorwaarden.

Op de website van de huurcommissie vindt u alle benodigde informatie en formulieren.


Ik heb een ander soort klacht of melding

Het kan zijn dat u niet tevreden bent over de manier waarop wij als organisatie handelden.  Of dat u van mening bent dat we iets hebben nagelaten. Ook kan het zijn dat u niet tevreden bent over het handelen van een individuele medewerker. Bespreek dit dan eerst met uw contactpersoon van Leystromen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan kunt u een klacht indienen.

Klacht indienen
Vult u het klachtenformulier onderaan deze pagina in.
U ontvangt van ons een ontvangstbevestiging. Na (interne) bespreking bieden wij u een oplossing of beslissen over uw klacht.

Als u het niet eens bent met onze oplossing of beslissing
Kunt u uw klacht voorleggen aan de Regionale Klachtencommissie. Uw klacht wordt dan een geschil. U doet dit door een brief te sturen aan Postbus 488, 5000 AL Tilburg. Hoe dit allemaal precies werkt, leest u in de folder Uw klacht, onze zorg. Download ook het reglement en het klachtenformulier van de Regionale Klachtencommissie.   

De klachtencommissie beslist en doet uitspraak in het geschil. Wij conformeren ons aan deze uitspraak. De procedure is kostenloos; u hoeft niet te betalen om uw klacht te laten beoordelen door de klachtcommissie.


Klachtenformulier Leystromen

 Vul uw gegevens zo volledig mogelijk in. Zo kunnen wij u beter helpen! We nemen snel telefonisch of per e-mail contact met u op.

Wilt u gebeld worden? Laat ons dan ook het telefoonnummer weten waarop u bereikbaar bent.