Inloggen

Reparatieverzoek

LET OP! In verband met het coronavirus:

Wij gaan heel zorgvuldig om met uw gezondheid en met die van onze collega’s. Dat doen we op de volgende manier:

  • Voor reparaties of andere werkzaamheden moet u misschien iets meer geduld hebben dan anders. We nemen uitgebreid de tijd voor hygiënische maatregelen.
  • Onze collega’s zullen u altijd vooraf vragen of u of uw (mede)bewoner(s) gezondheidsklachten heeft. Als dat het geval is, voeren we alleen noodreparaties uit. Wij vragen u dan de voordeur te open en daarna meteen naar een andere ruimte te gaan. Zorg dat wij in een schone ruimte kunnen werken.
  • Als u of uw (mede)bewoner(s) geen gezondheidsklachten hebben, is het toch prettig als u naar een andere ruimte gaat. Als dat niet mogelijk is, houd dan 1,5 meter afstand. En zorg dat wij in een schone ruimte kunnen werken. Als u geen 1,5 meter afstand houdt, zal onze collega de reparatie niet uitvoeren!
In verband met Corona is het tijdelijk niet mogelijk reparatie zelf in te plannen. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op om een afspraak te maken.

Voor spoedeisende zaken / storingen

Storing aan CV / mechanische ventilatie

088 031 33 09

Verstoppingen

088 031 33 08

Let op: voor gratis ontstopping van uw riool moet u een ontstoppingsverzekering hebben. U meldt zich hiervoor aan via de aanvraag glas- en ontstoppingfonds in.

Glasbreuk

088 031 33 07

Let op: voor gratis reparatie van uw ruiten moet u een glasverzekering bij ons hebben afgesloten. U meldt zich hiervoor aan via de aanvraag glas- en ontstoppingsfonds

Storing lift / automatische deuren

0800 247 36 50 (24 uur per dag)

Spoedeisend reparatieverzoek buiten kantooruren

088 031 33 06

Serviceabonnement

Er zijn bepaalde onderhoudswerkzaamheden die u als huurder normaal gesproken zelf moet uitvoeren. Deze vindt u in het Huurders ABC. Heeft u een Serviceabonnement? Dan komen wij de onderhoudswerkzaamheden uitvoeren die binnen dit abonnement vallen. Lees hier het Overzicht werkzaamheden Serviceabonnement.

U betaalt voor een Serviceabonnement  € 3,55 per maand. Dit bedrag wordt tegelijk met uw huur in rekening gebracht. U betaalt géén extra kosten als voorrijkosten, materiaalkosten of arbeidsloon. 

Wilt u een Serviceabonnement? Dat kan! Om abonnee te worden vult u het aanmeldformulier Serviceabonnement in.

Houd wel rekening met de voorwaarden: Reglement Serviceabonnement 

 

Glasfonds

Voor gratis reparatie van glasschade moet u deelnemen in het glasfonds. (let op: maximaal 3 schadegevallen in 1 kalenderjaar). 

U kunt elk moment deelnemen aan het glasfonds zonder entreekosten. Op het moment dat de schade wordt veroorzaakt moet u reeds deelnemer zijn. Als dit niet het geval is zijn de kosten voor uw rekening.

Wilt u deelnemen aan het glasfonds? Dat kan! Vul een aanmelding glasfonds in.

Houd wel rekening met de voorwaarden: Reglement GlasfondsBij meerdere schadegevallen in eenzelfde jaar bijvoorbeeld krijgt u een waarschuwing. Bij meer dan 3 schadegevallen per jaar kan de verzekering of de deelname door Leystromen worden beëindigd. 

Ontstoppingsfonds

Voor gratis ontstopping van uw riool moet u aangesloten zijn bij het ontstoppingsfonds. 

U kunt elk moment deelnemen aan het ontstoppingsfonds zonder entreekosten. Op het moment dat het riool ontstopt moet worden moet u reeds deelnemer zijn. 

Wilt u deelnemen in het ontstoppingsfonds? Dat kan! Vul een aanmelding ontstoppingsfonds in.

Houd wel rekening met de voorwaarden: Reglement ontstoppingsfonds