Inloggen

Reparatieverzoek

LET OP! In verband met het coronavirus:

Wij gaan heel zorgvuldig om met uw gezondheid en met die van onze collega’s. Dat doen we op de volgende manier:

  • Noodreparaties voeren we altijd uit. Het gaat dan om reparaties die bijvoorbeeld nodig zijn om te kunnen koken, wassen, toiletgebruik, schoonmaak en verwarming.
  • Voor andere reparaties of werkzaamheden moet u misschien iets meer geduld hebben dan anders. En we nemen uitgebreid de tijd voor hygiënische maatregelen.
  • Onze collega’s zullen u altijd vooraf vragen of u of uw (mede)bewoner(s) gezondheidsklachten heeft. Als dat het geval is, voeren we alleen noodreparaties uit. Wij vragen u dan de voordeur te open en daarna meteen naar een andere ruimte te gaan. Zorg dat wij in een schone ruimte kunnen werken.
  • Als u of uw (mede)bewoner(s) geen gezondheidsklachten hebben, is het toch prettig als u naar een andere ruimte gaat. Als dat niet mogelijk is, houd dan 1,5 meter afstand. En zorg dat wij in een schone ruimte kunnen werken. Als u geen 1,5 meter afstand houdt, zal onze collega de reparatie niet uitvoeren!

Voor spoedeisende zaken / storingen

Storing aan CV / mechanische ventilatie

088 031 33 09

Verstoppingen

088 031 33 08

Let op: voor gratis ontstopping van uw riool moet u een ontstoppingsverzekering hebben. U meldt zich hiervoor aan via de aanvraag glas- en ontstoppingfonds in.

Glasbreuk

088 031 33 07

Let op: voor gratis reparatie van uw ruiten moet u een glasverzekering bij ons hebben afgesloten. U meldt zich hiervoor aan via de aanvraag glas- en ontstoppingsfonds

Storing lift / automatische deuren

0800 247 36 50 (24 uur per dag)

Spoedeisend reparatieverzoek buiten kantooruren

088 031 33 06

Serviceabonnement

Er zijn bepaalde onderhoudswerkzaamheden die u als huurder normaal gesproken zelf moet uitvoeren. Deze vindt u in het Huurders ABC. Heeft u een Serviceabonnement? Dan komen wij de onderhoudswerkzaamheden uitvoeren die binnen dit abonnement vallen.

U betaalt voor een Serviceabonnement  € 3,55 per maand. Dit bedrag wordt tegelijk met uw huur in rekening gebracht. U betaalt géén extra kosten als voorrijkosten, materiaalkosten of arbeidsloon. 

Wilt u een Serviceabonnement? Dat kan! Om abonnee te worden vult u het aanmeldformulier Serviceabonnement in.

Houd wel rekening met de voorwaarden: Reglement Serviceabonnement 

 

Glasfonds

Voor gratis reparatie van glasschade moet u deelnemen in het glasfonds. (let op: maximaal 3 schadegevallen in 1 kalenderjaar). 

U kunt elk moment deelnemen aan het glasfonds zonder entreekosten. Op het moment dat de schade wordt veroorzaakt moet u reeds deelnemer zijn. Als dit niet het geval is zijn de kosten voor uw rekening.

Wilt u deelnemen aan het glasfonds? Dat kan! Vul een aanmelding glasfonds in.

Houd wel rekening met de voorwaarden: Reglement GlasfondsBij meerdere schadegevallen in eenzelfde jaar bijvoorbeeld krijgt u een waarschuwing. Bij meer dan 3 schadegevallen per jaar kan de verzekering of de deelname door Leystromen worden beëindigd. 

Ontstoppingsfonds

Voor gratis ontstopping van uw riool moet u aangesloten zijn bij het ontstoppingsfonds. 

U kunt elk moment deelnemen aan het ontstoppingsfonds zonder entreekosten. Op het moment dat het riool ontstopt moet worden moet u reeds deelnemer zijn. 

Wilt u deelnemen in het ontstoppingsfonds? Dat kan! Vul een aanmelding ontstoppingsfonds in.

Houd wel rekening met de voorwaarden: Reglement ontstoppingsfonds