Inloggen

Leystromen en het Coronavirus

Leystromen volgt het advies van het RIVM om verspreiding van het Coronavirus zoveel mogelijk te beperken.

Onderstaande maatregelen blijven voorlopig gelden. 

Ons kantoor is gesloten
Heeft u een vraag of wilt u een reparatieverzoek doen? U kunt ons 24 uur per dag bereiken via onze website of via info@leystromen.nl . U kunt ons natuurlijk ook bellen: 088 031 33 00. 

De spreekuren op de verschillende gaan locaties voorlopig niet door.

Bereikbaarheid
Natuurlijk proberen wij onze dienstverlening zo goed mogelijk door te laten gaan. U kunt ons als volgt bereiken:

Telefoon: 088 031 33 00
E-mail: info@leystromen.nl

Werkzaamheden in uw woning
Reparaties en andere werkzaamheden voeren wij uit. Uiteraard doen we dat zover als het mogelijk is binnen de bestaande maatregelen. Leystromen werkt volgens het protocol Samen Veilig Doorwerken. Dit protocol zorgt ervoor dat we binnen de richtlijnen veilig werken en heel voorzichtig omgaan met de gezondheid van klanten en van onze medewerkers. 

Als wij voor een werkzaamheden of reparatie bij u langs komen, is het prettig als u naar een andere ruimte gaat dan waar de reparatie wordt uitgevoerd. 
Zorg dat wij in een schone ruimte kunnen werken.

  • Als dat niet mogelijk is, houd dan 1,5 meter afstand
  • Onze collega's dragen altijd een mondkapje. Wij vragen daarvoor uw begrip.
  • Onze collega's kunnen u vragen om ook een mondkapje te dragen. Wij vragen u dringend om dat dan ook te doen. 
  • Ventilatie is erg belangrijk. Zorg ervoor dat in de ruimte waarin gewerkt wordt een raam of een deur openstaat.

Als u zich niet aan de gevraagde maatregelen houdt, zal onze collega de reparatie niet uitvoeren!

Onderhoud / vervanging cv-ketel
Een cv-ketel zorgt voor verwarming en de warme watervoorziening. Daarom beschouwen wij onderhoud / vervanging aan de cv-ketel als noodonderhoud. Wij hebben met onze leveranciers (Van Delft Groep, Kempkens) afgesproken hoe ze het werk volgens de richtlijnen van het RIVM kunnen uitvoeren. Er wordt altijd toestemming aan u gevraagd om de werkzaamheden te uitvoeren. Als u toestemming geeft, kan het zijn dat de leverancier u om uw e-mailadres vraagt. Uw e-mailadres wordt alleen gebruikt om u te laten weten welke maatregelen worden genomen zodat het werk veilig kan worden uitgevoerd. 

Verhuizen

Een veilige opname tijdens de lockdown
Gaat u verhuizen? Dan bekijken wij uw woning niet persoonlijk. Nadat uw huur heeft opgezegd legt uw woonmakelaar u uit hoe u de woning kunt opleveren. Wij zullen u in ieder geval vragen om de woning leeg op te leveren.

Een veilige bezichtiging tijdens de lockdown
Wij houden ons aan de richtlijnen van de overheid tijdens de lockdown. Dit betekent dat u de woning kunt bezichtigen zonder dat iemand van ons meegaat. De woonmakelaar spreekt met u af hoe u de woning gaat bezichtigen.

Overige contacten
We hebben zoveel mogelijk telefonisch contact. Alleen als het niet anders kan, spreken we een bezoek bij u thuis af. Dat is uiteraard alleen mogelijk als u geen griep- of verkoudheidsverschijnselen heeft. In dat geval vragen wij u om een ​​afspraak te maken als de verschijnselen 24 uur voorbij zijn. Kan het echt niet anders? Dan houden we anderhalve meter afstand tot elkaar.

Financiële problemen?
Is het een probleem om uw huur te betalen? Neem dan contact met ons op! Dat was al zo. En dat blijft ook in deze periode zo.

Onze collega's werken thuis

Het is belangrijk dat onze collega's gezond blijven om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Daarom werken bijna alle collega's vanuit huis. Dat betekent dat het soms wat langer kan duren voor we de telefoon kunnen opnemen van uw e-mail beantwoorden. Wij vragen daarvoor uw begrip.