Inloggen

Leystromen en het Coronavirus

Leystromen volgt het advies van het RIVM om verspreiding van het Coronavirus zoveel mogelijk te beperken.

Onderstaande maatregelen gelden voorlopig tot  woensdag 1 juli.

Ons kantoor is zeer beperkt open
Klanten en leveranciers kunnen ons kantoor alleen op afspraak bezoeken. De spreekuren op de verschillende locaties gaan nog niet door.

Bereikbaarheid
Natuurlijk proberen wij onze dienstverlening zo goed mogelijk door te laten gaan. U kunt ons als volgt bereiken:

Telefoon: 088 031 33 00
E-mail: info@leystromen.nl

Werkzaamheden in uw woning
Wij gaan heel zorgvuldig om met uw gezondheid en met die van onze collega’s. Dat doen we op de volgende manier:

  • Noodreparaties voeren we altijd uit. Het gaat dan om reparaties die bijvoorbeeld nodig zijn om te kunnen koken, wassen, toiletgebruik, schoonmaak en verwarming.
  • Voor andere reparaties of werkzaamheden moet u misschien iets meer geduld hebben dan anders. En we nemen uitgebreid de tijd voor hygiënische maatregelen.
  • Onze collega’s zullen u altijd vooraf vragen of u of uw (mede)bewoner(s) gezondheidsklachten heeft. Als dat het geval is, voeren we alleen noodreparaties uit. Wij vragen u dan de voordeur te open en daarna meteen naar een andere ruimte te gaan. Zorg dat wij in een schone ruimte kunnen werken.
  • Als u of uw (mede)bewoner(s) geen gezondheidsklachten hebben, is het toch prettig als u naar een andere ruimte gaat. Als dat niet mogelijk is, houd dan 1,5 meter afstand. En zorg dat wij in een schone ruimte kunnen werken. Als u geen 1,5 meter afstand houdt, zal onze collega de reparatie niet uitvoeren!


Onderhoud/vervanging cv-ketel
Een cv-ketel zorgt voor verwarming en de warm watervoorziening. Daarom beschouwen wij onderhoud/vervanging aan de cv-ketel als noodzakelijk onderhoud. Wij hebben met onze leveranciers (Van Delft Groep, Kempkens) afgesproken hoe ze het werk volgens de richtlijnen van het RIVM kunnen uitvoeren. Er wordt altijd toestemming aan u gevraagd om de werkzaamheden te mogen uitvoeren. Als u toestemming geeft, kan het zijn dat de leverancier u om uw e-mailadres vraagt. Uw e-mailadres wordt alleen gebruikt om u te laten weten welke maatregelen worden genomen zodat het werk veilig kan worden uitgevoerd. 

Overige contacten
We vragen bewoners, bezoekers en leveranciers met griep- of verkoudheidsverschijnselen om pas een afspraak te maken als de verschijnselen minimaal 24 uur voorbij zijn. Kan het echt niet anders? Dan houden we anderhalve meter afstand tot elkaar.

Verhuizing
Ook als u de huur heeft opgezegd of juist een nieuwe woning toegewezen heeft gekregen, krijgt u te maken met een, tijdelijke, andere werkwijze. Deze is op gericht zo weinig mogelijk persoonlijk contact te hebben. Op die manier kunnen we de verspreiding van het virus beperken. Als u uw huur opzegt of een nieuwe woning krijgt toegewezen, ontvangt u altijd een brief van ons. Daarin kunt u precies lezen wat u moet doen en bij wie u terecht kunt met vragen.

Financiële problemen?
Is het een probleem om uw huur te betalen? Neem dan contact met ons op! Dat was al zo. En dat blijft ook in deze moeilijke periode zo.

Onze collega’s werken zoveel mogelijk thuis

Het is belangrijk dat onze collega’s gezond blijven om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Daarom werken veel collega's vanuit huis. Dat betekent dat het soms wat langer kan duren voor we de telefoon kunnen opnemen of uw e-mail beantwoorden. Wij vragen daarvoor uw begrip.