Reparatieverzoek

Wij vinden het belangrijk dat u prettig woont. Als er problemen zijn, willen wij die zo spoedig mogelijk verhelpen. Is er iets kapot in uw woning? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Dit kan op de volgende manieren:

  • Via ons huurdersportaal Mijn Leystromen. Daar kunt u 24 uur per dag terecht voor het regelen van allerlei zaken.
  • Telefonisch op 088 031 33 00 (lokaal tarief). Wij zijn bereikbaar op maandag t/m donderdag van 8.30 tot 17.00 uur en op vrijdag van 8.30 tot 12.30 uur.

Let op bij: CV, verstopping, glasbreuk en lift
Glasbreuk*: 088 031 33 07
Verstoppingen*: 088 031 33 08
Storing aan CV: 088 031 33 09
Storing aan mechanische ventilatie: 088 031 33 09
Storing aan lift: 0800 247 36 50 (24 uur per dag)
  * Voor gratis reparatie van uw ruiten moet u een glasverzekering bij ons hebben afgesloten. Voor gratis ontstopping van uw riool moet u aangesloten zijn bij de ontstoppingsverzekering. U kunt zich hiervoor aanmelden bij Mijn Leystromen.

Spoed? 
Soms moeten problemen zo snel mogelijk verholpen worden. Bijvoorbeeld bij een gaslek, uitvallen van elektriciteit of schade door inbraak. U kunt in dat geval buiten kantooruren, 24 uur per dag bellen met 088 031 33 06. Ook in het weekend en op feestdagen. Wij lossen het dan zo snel mogelijk voor u op.

Lees hier meer:

Huurders ABC